Publicador de contenidos

Donem 470 € a favor de l’assaig clínic #JoEmCorono per lluitar contra la COVID-19

  • Hem dut a terme una campanya en què, per cada nou usuari a la factura digital, es donava 1 € a la lluita contra el coronavirus. En total, AGBAR i les seves filials donaran 38.980 €
  • 470 són els usuaris que s’han donat d’alta per rebre la correspondència de forma digital

Gràcies a la campanya per passar-se a la correspondència digital, donem 470 € a favor de l’assaig clínic #JoEmCorono.

La campanya, que ha finalitzat el 31 de desembre, tenia l’objectiu que, per cada nou usuari de la factura digital, es donaria 1 € a la lluita contra el coronavirus. Així doncs, des de l’inici del confinament al mes de març fins al desembre, s’han donat d’alta 462 persones per rebre la correspondència de forma digital. En total, han estat 38.980 persones arreu de Catalunya que s’han sumat a la campanya empresa per les diverses companyies que conformen Agbar.

Així doncs, farem el donatiu corresponent, conjuntament amb les empreses d’Agbar, a l’assaig clínic encapçalat per l'equip de metges i investigadors de la Fundació Lluita contra la Sida, IrsiCaixa i l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. D’aquesta manera, fem la nostra contribució a la lluita contra el coronavirus i mostrem el nostre compromís amb la investigació.

El director general d’Agbar, Emili Giralt, ha valorat molt positivament el resultat de la campanya: “el gest de les més de 38.980 persones, d’entre elles, 470 usuaris de Gestaigua, que s’han donat d’alta a la correspondència digital es transformarà en ajuda per lluitar contra el coronavirus”. “La col·laboració ciutadana i la col·laboració publicoprivada són imprescindibles per superar un repte d’aquesta envergadura”, ha destacat.

Amb el missatge “Un gest per lluitar contra la COVID-19”, hem animat els seus usuaris a fer el pas definitiu a la correspondència digital –sense cap cost per a aquests– per poder rebre les factures i la seva correspondència al seu correu electrònic. D’aquesta manera, a més, la comunicació és més efectiva i immediata.

A finals de 2019, hi havia un 16,75 % dels usuaris digitalitzats i ara, després d’aquesta campanya, aquesta xifra ha augmentat un 9,85 % fins al 23,60 % d’usuaris que reben la factura de forma digital.